Maalaisnuoren elämää

Maalaisnuoren elämää

torstai 18. syyskuuta 2014

Onnistumisen iloa


Tänään olen juossut liikuntatunnilla pururadan ja leikkinyt sen jälkeen tomaattia (siis naama punainen). 

Kaverini ovat olleet aivan innostuneita, koska lähikauppaan on tehty remontti ja tänään se ''vihdoin'' aukesi uutena. 

Eilen olin tallilla ja koin onnistumisen iloa. Sain nimittäin hevosen, joka ei ole ennen suostunut laukkaamaan kuin pari askelta minun käsissäni, laukkaamaan puoli ympyrää pari kertaa molempiin suuntiin. Olin niin innoissani tästä ja hirmu tyytyväinen hevoseen. 

Mitä elämä olisi ilman pieniä iloja? Missä sinä olet tänään onnistunut? Mieti hetki ja tulee parempi mieli:) 

Tänään voisi vielä lukea englannin kokeeseen. Äikänopeni kertoi, että hän lähettää erään arvosteluni erääseen kilpailuun. Olen iloinen siitä, mutta olen tässä asiassa realisti ja sanon etten menesty siinä kovin hyvin. Luokallamme oli parempiakin arvosteluja. Tänään oli myös uskonnon koe, se oli normaalin haastava, kuten edellisetkin kokeet.

1 kommentti: