Maalaisnuoren elämää

Maalaisnuoren elämää

torstai 9. lokakuuta 2014

Ohjat ristissä


Tänään meillä oli ruokana lohikeittoa ja kaura-omenapaistosta, ja osa kavereistani lähti yöretkelle. Olin myös ruotsin lisäopetuksessa ja kävimme läpi pronomineja. 

Eilen olin tallilla ja menimme tunnilla ohjat ristissä eli vasen ohja oikeassa kädessä ja oikea ohja vasemmassa kädessä, pointtina oli että menimme ympyrää ja harjoittelimme käyttämään pohkeitamme tehokkaammin. Minulla meni mielestäni hyvin. Puolessa välissä ''onneksi'' vaihdoimme ohjat oikeisiin käsiin, mutta vieläkään käsillä ei saanut ohjata, vain antaa pidätteitä. Nostimme laukkaa vasemmassa kierroksessa, en saanut nostoani mielestäni tarpeaksi teräväksi ja pidettyä laukkaa ''yllä'' tarpeaksi pitkään. Toisella kerralla nosto onnistui paremmin, lopputunnista ''kokosimme'' hevosia ja tarkoituksena oli myös saada apuja läpi. Tämän kokoamisharjoituksen jälkeen nostimme vielä laukkaa, laukka oli aika lujaa tai sitä edeltävä härjoitusravi, mutta hevoset olivat ns. kootumman oloisia. Samaan aikaan kun olin tallilla oli koululla disko ( hyvä syy olla pois diskosta, onnistumisen iloakin tulee enemmän). 

Minulla on kohta valmiit uudet villasukat, jos ne tulee tällä viikolla valmiiksi olen tehnyt oman uuden ennätyksen sukkien neulomisessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti