Maalaisnuoren elämää

Maalaisnuoren elämää

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Serpentiiniä uran vieressä


Minulla on paljon asiaa, aloitan keskiviikosta.

Tuttuun tapaan olin tunnilla, kaikki meni hyvin ja olin tyytyväinen. Aloitimme tekemällä serpentiiniä. Siitä jatkoimme pujotteluun, vastaan tulevien ratsukoiden kanssa. Pujottelimme siis ratsukoita, ensin käynnissä myöhemmin harjoitusravissa. Lopputunnista teimme halkaisijalle kevyessä ravissa temponlisäyksen. Osasin kyllä lisätä vauhtia, mutta en oikein ollut varma hidastinko vauhtia halkaisijan lopussa. Toisaalta sain kyllä vauhtia aina lisättyä halkaisijan alussa, joten kyllä vauhti jossain hidastui.

Torstaina olin NouHätä aluekilpailussa. Tehtävät ei ollut kauhean vaikeita, mutta ei ihan kaikesta täysiä pisteitä saatu. Jäimme 6,5 pistettä voittajasta. Opettajamme oli ylpeä tästä suorituksesta.


Puhelimia ei saanut olla kilpailun aikana mukana, joten minulla oli kamera. En kyllä kauheasti muistanut niitä kuvia ottaa.


Palkinnoksi vara-akku

Eilen leikkasin sormeen kaksi kertaa, kun olin leikkaamassa leipää. Vasemman käden etu- ja keskisormeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti